SVERAK

Jag har fått mina indian tjejer insatta
på sveraks hemsida på veckans bild.

På Måndag blir ungarna 8 veckor
och då är det dags för deras första vaccination.
Blir spännande att se hur dom reagerar på deras
första åktur.

Tjejerna växer så det knakar,dom är så härliga.
När jag säger kom nu bebisar när dom ska få mat
så är dom framme kvikt.
När jag ropar deras namn o har mat så sitter dom
bara o tittar på mig som att VAD VILL HON.

Idag skiner solen så nu är det bara att gå ut
och vår städa lite.Det är bäst att passa på
medan ungarna sover för det blir inte mycket gjort
när jag bara vill vara tillsammans med bebisarna


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

GRATTIS igen till veckans bild! :D kram

2011-05-08 @ 10:54:59
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Marie

Grattis till veckans bild, den är jättefin! Bra jobbat :D

Kram

2011-05-09 @ 11:31:59
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0