Trillingarna

är två dygn gamla idag.Dom är så lika varandra.
Det kommer inte att vara lätt att se vem som är vem.
Jag har målat en liten färgklick på svansarna så jag vet .
Och förhoppningsvis så ser jag nog skillnad på dom när dom blir lite större.

My är så duktig att ta hand om dom små.
Det är nästan så hon glömmer sig själv
Att äta, gå på lådan etc

Dom har gått upp bra i vikt.

1:an väger nu 136g
2:an------------145g
3:an------------139g

Jag har ett tema på vad dom kommer att få för namn,
men det avslöjar jag lite senare

Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

Dom små ser fina ut. Lycka till med dom framöver.

Längtar att få se dom längre fram.

Mys gammelmatte Ingrid.

2011-03-17 @ 22:38:52
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0