Allmänt

Nu har jag äntligen postat alla kvitto kopior till Roal Canin.
Det ska bli spännande att se hur mycket det blir.

Nu i helgen blir det lugnt o skönt ska vara ute mycket
och åka lite skoter o grilla något gott på eldstaden  blir
bakom huset vid sjökanten blir det också.

Nästa helg blir det förhoppningsvis småkissar i huset o då vet ju alla
att allt annat stannar av.

Här kommer lite nytagna foton på mina juveler


My myser bredvid saltlampan som renar luften


Fick jag inte ligge vid varma lampan ifred.Då byter jag plats.


Mysigt är det att vara i lillhusses säng


Woow vilken mysig bädd jag hittat


Nej inte nu igen..Jag blundar:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tänk vad tiden går, och att lilla My som bara var några timmar gammal då jag såg henne första gången redan är stora damen och ska bli mamma <3 Oj, vad spännande!! Lycka till! Kram Kicki

2011-03-04 @ 13:50:09
URL: http://lince.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja Kicki visst går tiden fort.Och hon är en bestämd liten dam.Nu har ju nedräkningen börjat så vi får hoppas på några Mysisar

Kram Carina o My mjauuar till dig

2011-03-04 @ 16:09:31
URL: http://www.fairlines .net
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tänkte på er idag, nu är det dags att börja packa en väska som jag snabbt o enkelt kan ta med. Ser verkligen fram emot detta, har rensat almanackan från fredag och framåt!



Så fina bilder på era fina skatter. :D

2011-03-08 @ 00:09:42
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Carina

Det är bra at du rensat o du är så välkommen hit

2011-03-09 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0