Massa bilder

Nu bombarderar jag med en massa nytagna bilder.
Det händer ju inte så ofta att jag uppdaterar med bilder men jag ska bättra mig framöver.



Zotik och Zummit har kul med sin nya leksak, egentligen är det My som gillar den mest.

Zotik och My myser i värmen från akvariet.

Mums vilken god mat vi får idag.

Här ser katterna på en fågel video.

Var bara tvungen att ta fram kameran och fota en morgon då jag satt och åt fruktost.

Zotik och My har tagit över fotöljen.

Här har vi min goa Theo, mitt barnbarn.

Morgon bilder är alltid finast.

Zummit ligger i det halvfärdiga skåpet i köket.

My prövar den nya kökslådan.

Zotik och Zummit trötta som vanligt.

Zotik vaktr My.

Här testas nya placeringen på katt ställningen.

Zotik var lucia tärna.

Den här prinsess bädden är egentligen tänkt till My men Zummit och Zotik gillade den direkt.

Zotik ligger och luftar sig, han tycker att det är så varmt när vi har braskaminen tänd.

My vill gärna ligga nära sin far.

En morgon trött My.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad många fina kort du har lagt upp. Leksaken gillar ingen av katterna, dom har väl provat jaga bollen ett tag men sen totalt ointresserade. Likaså med fågelvideon men jag kanske ska testa köra den igen o se om något händer. :)



Underbara morgonfoton, så vackra färger! Hälsa hela gänget o pussa katterna. kram

2011-01-22 @ 15:19:20
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Marie

Hej,

Hittade hit via Gunillas blogg (Deltas). Roligt att hitta en fin Sibbeblogg till med vackra katter och jättefina bilder :)



Lycka till med bebisarna :)

Hälsningar

Marie

2011-02-28 @ 11:13:50
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0