My är dräktig

Äntligen denna gång har det tagit,och nu syns det.
Hon har blivit så rund.
Äter mycket och sover och det lär nog behövas
för att orka med det som komma skall.

Katterna o jag speciellt My fick besök av Gunilla
Hon hade med sig kycklinghjärtan med sig för at bjuda katterna på.
My tog tid på sig att äta sitt,hon tyckte att det var sådär.
Zummit åt snabbt upp sin del.
Zotik va inte alls sugen eller kanske kräsen.
Iallafall så sparade jag ett i kylen,får se sen om det faller i smaken.

Det är alltid lika trevligt att sitta o prata med Gunilla.
Snart ska hennes Marussia föda sina kattungar.
Och då är det jag som snabbt kommer dit o tittar.
Ungefär 2 veckor senare är det Myz tur.och det är alltid
bra att ha sett en förlossning
Så nu går vi i väntans tider.SPÄNNANDE

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Haha, vi har en liten klubb för inbördes beundran märker jag. ;)



Pussa katterna och sköt om er alla. Krya på dig. kram

2011-02-17 @ 18:00:18
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0