Katterna

Kattungarna växer så det knakar.
Dom är snart 6 dygn gammla.
Dom ökar i vikt så snabbt, My är så omtänksam mot dom.

Hon har börjat lämna dom lite mer nu, det är bra så hon får sin egen tid.

Zotik är inte så intresserad av ungarna när han
får komma in utan han är mer intresserad av matskålarna som står
bredvid bolådan.
FÖRVÅNAD? NÄÄ!

Morfar Zummit han är mycket intresserad av ungarna, han är så försiktig när han närmar sig dom.
Det är så roligt att se.

Nu har jag bestämt tema på kullen.
Det blir INDIANSTAM namn och förmodligen kommer jag att köra detta tema i min uppfödning.
Jag har alltid haft förkärlek till indianer som nog många har sett när dom besöker mig här hemma.

Anledningen är också att alla indianer härstammar från sibiren,såsom våra katter.

Vilka namn det blir kommer lite senare.Måste få se deras karaktärer innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Kul att killarna får komma in o titta på o så bra att My tar lite egen tid. :)



väntar ivrigt på vad det blir för namn på trillingarna. Pussa dom snygga killarna o My. kram

2011-03-19 @ 19:47:52
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Kicki

Kul med indiannamn!! Verkligen passande =) Ska bli skoj att höra vilka namn dessa små snyggingar får!!

Kram Kicki

2011-03-19 @ 22:06:29
URL: http://lince.blogg.se/
Postat av: Ingrid N.

Det passar väl bra med indian-namn år "rödskinnen".

Min första katt (persern) kom från en kull med indiannamn.Han hette White Thunder.

Smek My från gammel-matte Ingrid och katt mormor Bia.

2011-03-20 @ 19:25:20
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Carina

Du är så välkommen hit.

My instämmer med ett mjaa

2011-03-20 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0