Igår Tisdag

Åkte jag till vet Björkstaden med grabbarna.
Dom fick sina vaccinationer.
I April så far jag o Zummit på utställning här i Umeå.
Zotik får stanna hemma för han ser fortfarande
ut som en chimpans där bak efter operationen.
Synd att han inte kan vara med för han brukar vara så bra på
utställning.
Zummit däremot gillar det inte så mycket.
Jag hoppas att det ska gå bättre nu när han är lite äldre.
Han är en så vacker katt och jag hoppas han visar denna lugna o fina
sida som han gör o är här hemma (vår store vackre vän)

Nu tilll nått annat spännande som väntar.
My är på dag 61 nu så nu är det inte många dagar kvar
innan hon ska föda.
Hon har gått upp 1147 g och hon är så söt o rund.
Hon har börjat intressera sig för bo lådan men föredrar
fortfarande min säng.Tänker ibland att när jag vaknar på morgonen
så ligger hon där o har fixat allt själv.

Men så får det inte bli JAG ska vara med..
Nu hoppas jag att hon föder lördag eftermiddag.
Tänk om man fick bestämma det .SÅ ENKELT för en själv.


Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

Spännande. Mys mamma Bia som smet ut en stund och busade i vårvindarna i går, hälsar så mycket och väntar på "barnbarn".

Gammel-matte Ingrid

2011-03-09 @ 14:28:14
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Jag hoppas oxå att hon föder på lördag. Eftermiddag låter helt perfekt för min del! Men du vet att jag är bara ett samtal bort. :D

2011-03-09 @ 21:14:37
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0