PGA

Som överskrift så har inte foton o vikter mm
kunnats  visas denna vecka.
Oj visst lät det formelt;)

Jag har inte kunnat sätta in bilder
för att skärmen på vår ny inköpta lapptop
har kapsejat.Men  så fort den är lagad så
uppdaterar jag.Och tråkigt nog så när allt är
klart med dennadator så är kattungarna redan
flyttade till deras familj.Jag hoppas ändå kunna
få tillgång på något sätt få visa foton på ungarna

Ni som undrar varför jag inte kan visa foton
o info nu.Är för att den kabelvi har till   denna dator
inte passar till min kamera.

Vi försöker fixa det  så fort som möjligt.

Jag vill ändå säga att  ungarana är det fart på
dom ökar bra i vikt  o busar som kattungar ska göra.
Och jag vill inte tänka på hur jobbigt det ska bli när dom flyttar.

Vi har ju bestämt vem som ska stanna,men vi är ändå osäker för dom
är så specciella på olika sätt.
Men jag vet att dom två andra kommer att fådet bra dit dom flyttar

Jag uppdaterar så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tack för ett par trevliga timmar och jorå, det är verkligen full fart på tjejerna!! :D kram

2011-06-05 @ 00:45:39
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0