Förlossning hos S*Deltas

Igårkväll ringde Gunilla mig och sa att nu är förlossningen
för Marussia igång.Jag snabbade mig på med kläder och åkte.
Ville inte missa at se denna gång.Nathalie földe också med.

När vi kom hade en unge redan kommit.
Ungefär efter ngn timme kom nr 2.
Efter ytterligare en timme kom nr 3.

Klockan närmade sig 24,00 så vi bestämde att åka
för det verkade lugnt och det kanske inte fanns någon mer unge.
När vi va över halv vägs hem ringde Gunilla och sa att unge 4 har kommit.
.
Imorse ringde jag och ville höra hur det var och då sa G att det kom en till.
Så nu blev det 5 st jätte sötingar.

Tack för att jag fick vara med

Nu längtar jag så mycket att Myz ungar kommer snart
Slutet på v 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0