Foton


                                        
Här har det varit fullt upp med saker som händer.,Julen är slut.
Och ett nytt år har börjat.Jag har inte haft tid att skriva på bloggen.
Men ska bättra mig.Här är några av de bilder jag tagit nu i början på
januari.


Myzan gillar att ligga i tvättfatet.men vart är vattnet?Fattar husfolket
inte att prinsessor vill vara rena.!!



Men vad gör dom därnere??Det är ju jag som är känd för att vara den
som sitter och luktar på blommor.Måste dom härma mig!!!

VADÅÅÅ..Tror han att vi är dumma eller? Vi tuggar sönder...



Här sitter My i famnen på mitt barnbarn Theodor.
Han är ju snäll tycker myzan




Höjdaren är när vi får kattmynta sprutade på våra leksaker.
Då blir det hålligång på golvet.


Tittut..Här är jag..Är jag inte söt va?


Woow...Tv vad häftigt undrar om jag ska hoppa in där--



Neej..Det gick inte.men kul är den att se på..Brukar faktiskt se på
den en stund varje kväll.



Men vad är det hon stoppar i min mun!!!!jag blir lika fundersam varje
gång hon gör så här på mig



Men skönt är det för det kliar så i min mun nu när jag ska byta tänder.
Bäst jag hjälper till så matte fattar vart hon ska borsta.



Lite lek med Pappa Zummit är kul..
Undrar vem av oss som först trillar ner i soffan.



Har dom inte fattat ännu!! ATT JAG! Farbror Zotik inte vill leka med
en löjlig pinne.



Tror Farsan att han ska få sova så tror han fel.
Jag vill leka.
Det är tur att jag flyttade hit tycker matte för jag sätter fart
på herrarna i huset.............................
Hoppas ni tyckt att det har varit trevligt att läsa lite om oss så
här i början på året 2010.
God fortsättning och vi hörs snartb igen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka underbara kort Carina och så stor hon har hunnit bli!! Måste snart komma och hälsa på och sniffa lite på era katter. :)



Kram, Gunilla

2010-01-12 @ 19:32:25
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Minnet du vet Carina.... vilket himla mysigt kort med Theodor och Myz. Pussa alla katterna och hälsa familjen. Kram, Gunilla

2010-01-12 @ 19:33:41
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0