Besökte

idag var vi och besökte Cheyenne (Chili) och
Shawnee(Zeta)Vi tog en del foton som jag
tyvärr inte kan visa ännu.Vi tog med Mamma My
och Cherokee.Det gick jätte bra för katterna att träffas.
Dom var lite reserverad men det gick fort över.

Ägarna Mattias o Jenny sa att tjejerna var så sociala
och trygga och det kändes roligt att få höra att jag fött
upp så fina ungar.(ja My är ju en otroligt duktig mamma)

Cherokee hon gick runt och kollade in syrrornas nya hem.
Sen la hon sig i hallen på en bänk och nästan somnade.
Jag längtar redan att få besöka dom igen.

Jag är så glad att just mattias o Jenny fastnade för båda.
Där får dom ett bra liv tillsammans.

När vi kom hem så åt My o Cherokee mat o la sig sen på
olika ställen för att sova.
När My vaknade så hörde jag hur hon ropade på sin bebis.
Jag visade My vart hon låg och my började tvätta henne.
TROR HON VAR OROLIG ATT VI LÄMNAT BORT HENNE.

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att träffa de röda prinsessorna igen. KLart mamma My blev oroad att ni glömt kvar Cherokee stackarn.



Ser fram emot att se bilder på dina vackra kissar :)



Kram

2011-07-17 @ 11:45:56
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea

Hej, jag hamnade här av en slump och ser att det är du som är uppfödaren för underbara Chili och Zeta. mattias är min storebror och jag brukar vara där och hälsa på ofta, mest av allt är det roligt att få mysa med kissarna när man är där!

Svar: Roligt att höra.Jag måste höra av mig till dom o komma o hälsa på.Är så nyfiken på hur dom ser ut nu.Tyvärr så har jag inte haft orken att höra av mig.Men nu börjar det kännas lite bättre så snart så.Hälsa så mycket från mig
fairlines.blogg.se

2013-01-08 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0