SÄSSK träff 2011-09-17

Har vi haft idag hos Pia o Lasse Quarkens uppfödning.
Vi har så jätte trevligt på dessa möten.
Jag var tvungen att åka lite tidigare och det är inte
alltid så roligt för man vill inte missa det trevliga vi har tillsammans.
Pia o lasse har så fina sibbr ungar vi fick gosa med.
Och sen hade Camilla Grevinnans uppfödning med sig sin söta o goa
son Malcom som jag fick goa med ett tag,och det kändes härligt för det var
ju ett tag sen jag fick hålla ett människobarn som är 1 år gammal.
Han är så fin.
När jag kom hem fick jag så fint välkomnande av mina katter.
Alla mina fyra sibbe älsklingar hörde när jag tog i dörrhantaget
att jag kom hem.och kom nerdundrande till hallen och tog emot mig.
Roger sa att dom legat och sovit hela tiden när jag varit borta.
Och när dom hörde mig så sprang dom direkt ner till hallen.
Slutsatsen är ju då :::
I AM THE LEADER OF THE CATS :)
________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja, visst har vi otroligt trevligt på dessa träffar. Så otroligt kul att träffa alla igen o att sen få se kattungar är ju en stor bonus. :)



Klart du är leader of the pack, sorry cats. ;) kram

2011-09-18 @ 12:16:50
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0