Länge sen nu.... pga

Det har gått lång tid nu sen jag skrev något i min blogg.
Det finns massor med orsaker varför jag inte skrivit.
Men det går jag inte in på i denna bloog,eftersom
jag oftast bara skriver om katterna här.
Det kommer att ta en tid nu innan jag uppdaterar
om katterna pga sjukdom i familjen,
Men jag hoppas ni som är intresserad om min avel
om denna underbara ras hör av er om ni är intresserad
av just mina katter.
Jag måste berätta om vår underbara Cherokee(bäbis) som hon lyssnar till.
Hon är den mest härliga katt jag har upplevt här hemma hos oss.
Hon är nyfiken på allt.
Gör massor med bus.
Kommer det främmande så vem visar sig .JO HON.
Stägar jag , Vem är där .......
Lagar mat.....
Tvättar------
När jag ska gå i säng är hon snabbt där o ska sova på mig under täcket
o då startar kurr maskinen.fast den går i ett mesta av dagen.
En rolig sak var när jag kom hem en dag o hade klippt mig.
Hon undersökte mitt hår grundligt o dottern har det på foto.
Jag hoppas jag kan visa det.
Andra saker är att hon är specciell på att hon ser allt som händer
och vill vara med överallt.Dom andra tre sover  o bryr sig inte om nåt.
Men lilla gumman ska va med överallt.
Det finns så mycket att berätta om denna härliga tjej.
Vad jag har tänkt mig längre fram är att para MY och hennes
härliga dotter .
Och finns det intresse för mina tjejer så hör av er för mer info.
Kram till er alla som läser min bloog.Hoppas vi hörs.Carina..Fairlines

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Jättestora kramar till er alla! Det är mycket nu för er men du vet att det är många som tänker på er. kram

2011-10-22 @ 01:54:38
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lena

Härligt att höra att du har dina missar

runt omkring dig som glädjespridare.



Massor med kramar till dig och familjen.

Tankarna finns hos er varje dag.



/Lena och sibbarna i Kåge

2011-10-25 @ 23:41:11
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Helena och missarna

Roligt att läsa om dina härliga katter och när du skriver om Cherokee är det som hennes farmor Zoija. Hon skulle alltid sova under täcket och hon "åt" på håret.

Stora kramar till er alla och vi tänker på er.

2011-10-26 @ 17:52:04
URL: http://sibbecats.dinstudio.se/
Postat av: Marie

Härligt att läsa om er vackra Cherokee och hennes små egenheter. Tråkigt att ni har det kämpigt i familjen. Jag hoppas att det ordnar till sig snart.



Kram

Marie

2011-12-06 @ 10:19:07
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid N

Stor kram till dig Carina. Tänker på dig. Önskar ALLT GOTT för det nya året. Gos till katterna.

Ingrid.

2011-12-27 @ 20:13:54
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Helena

Massor av kärlek till dig gumman <3 <3 <3

2012-01-01 @ 17:42:52
Postat av: Helena

Kramar i massor till dig gumman <3 <3 <3

2012-01-01 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0