Tjejerna är nu 12 v

Igår åkte jag o tjejerna till vet för att få
slutbesiktning,vaccination och chipmärkning.
Och det gick bra,bara lite skrik när dom fick chipen.
För mig va det värre för jag har fått en kraftig förkylning.
Det kändes som jag for iväg i en dimma.
Det blev att hoppa i säng igen när vi kom hem.

Annars så är det en väldans fart på brudarna.
Och så fort dom ser mig så hänger dom på som
små ankungar och orsaken är nog att dom vill ha mat.
Jag är ju deras matmamma nu.Det bästa dom vet just nu
är att kuta runt som galningar i våran säng.
Och att vara ute på verandan.Dörren dit får vara öppen
nu när det är varmt ute,så dom går in o ut som dom vill.

Foton på tjerna kommer snart på kattungesidan
Tyvärr så kan jag inte få in foton här just nu.
Vår ordinarie dator är på lagning och macen
jag skriver med nu är ett helt företag att förstå sig på
----------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Marie

Men tänk att småtjejerna är 12 veckor redan?! Tiden går så fort! Längtar tills du kan lägga ut bilder på de vackra röda tjejerna igen. ♥♥♥♥



Är det flyttdags snart?



Kram

2011-06-09 @ 21:25:13
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Oj vilka otroligt vackra tjejer det har blivit av dom små busfröna och tänk att det nu är flyttdags, redan!! :o Pussa tjejerna många ggr från mig och såklart även dom andra katterna. kram

2011-06-11 @ 22:20:04
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Marie

Hej igen,

Nu har jag kikat på de vackra röda flickorna på hemsidan. Åh jag förstår så väl att det blir svårt att säga hej då! De är så himla söta! ♥♥♥ Men härligt ändå att systrarna får flytta tillsammans och att Cherokee får stanna hemma med mamma och farbröderna Zotik och Zummit :)



Blir jätteroligt att följa Cherokee hos dig och jag hoppas att ni kommer ner till Sundsvall i september så får du komma och hälsa på tjejerna i vitt också :)

Kram

2011-06-12 @ 10:46:54
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0