I Fredags

fick jag besök av ett gäng uppfödare.
Jättetrevligt var det.
Och jag måste säga att ibland är det inte lätt att se vilket
kön en kattunge har.
När dom kollat in ungarna så visar det sig att
de inte är hanar.DET ÄR HONOR.

Och gissa vem som blev både paff o glad.
Det är ju inte så vanligt med röda honor.
Så nu har Chinook fått byta namn till Cheyenne.
Cherokee o Shawnee får behålla sina namn.

Igår Lördag så var jag med Zummit på utställning.
Han blev nominerad till panelen,JÄTTEKUL.
Jag glömde kameran hemma ,men Gunilla
har satt in foto på sin blogg

Imorgon Måndag är ungarna 4 veckor så då är det
dags för nya foton.

Kommentarer
Postat av: Ingrid N

Ja fina röda flickor var det vi fick träffa på besöket. Samt mysiga My som tog så väl hand om dom.

Lycka till med Cheyenne.

Ingrid.

2011-04-12 @ 09:28:31
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0