Lilla my

Här fortsätter My med sina upptåg,
som tex. när Zotik ska äta så vill hon gärna leka med hans svans

stackars han, han får inte äta ifred



Att få vara med mig vid datorn är ett favorit intresse
många gånger får jag säga åt henne
och då hoppar hon upp på hyllan som är ovanför datorn
och kikar ner på mig som att; haha jag kan se iallafall!






Att försöka fånga pennan då jag skriver tycker hon också är jättekul
men just på denna bild har jag sagt åt henne ett par gånger
så hon ligger bara ner och tittar på hur bokstäverna flyter fram på pappret




hennes hårdmat måste hon äta i en kartong
för annars äter stor killarna upp den för henne
men det är inte populärt för killarna
dom försöker pressa och pressa in huvet
men dom är alldeles för stora




Jag måste berätta en sak innan jag avslutar för denna gång
varje morgon brukar Lilla my väcka oss genom att trycka in sitt huvud
i våra händer och kurra, den här morgonen vaknade jag av att jag hade ena
min hand under kudden,
 jag låg på sidan så min andra hand hade jag stoppat snett under sidan av benet
jag kände hur hon bökade och sökte efter mina händer
och hon är ju inte dum, hon gick upp på min axel och nosade längst efter armen
för att kunna hitta handen
och tillslut var lyckan gjort
handen kom fram och kurrmaskinen startade.


Men nu ska jag bada katterna så dom blir fina,
 för lördagen den 28 november ska jag
visa upp mina katter på Arken zoo


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Förstår att det är mkt bus, hon verkar vara ett riktigt stort busfrö, er lilla prinsessa! :) Ska bli kul att snart få se dom igen. Hälsa fam o pussa katterna. Kram, Gunilla o hela gänget

2009-11-23 @ 19:30:25
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0