kattprat




När jag ställde fram väskan där burskynke o diverse saker finns.
Hopade Myzan upp dit direkt,jag tror hon förstog att nu ät det nåt kul på gång.



Här har vi katterna för första gången riktigt fått komma in i Nathalies rum
Och lägga sig och gona i hennes soffa.
Det har ju vart så intressant att få komma dit.
Det har funnits 2 goda råttstekar där i bur.
Men nu har dom flyttat.
Och det tog en stund innan vi katter förstog det.
Vi hade ju hoppats på att husfolket bara gömt dom.
Och ni ska tro vad vi letade .
Så efter mycket sök så intog vi hennes soffa inklädd med en gossefilt.
Och MJAUUUU vad mysigt det blev






Oj vad är nu detta???
Jag som tyckte att hängblomman som satt där var såååå kul att bita i.



JAAHAA kan jag inte få bita o äta på blomman i köket.
Så får  jag väl gå ann på en annan då.
Och vad matte inte visste att bara efter en stund efter hon tagit detta foto så rev jag ner hela blommställningen.
Hon har ju sagt at jag är tuff o är överallt.
Så jag kommer att hitta på mer bus.
Jag vill också säga till er som läser detta att jag följer min matte hela tiden
Varför vet jag inte riktigt men det ser så kul ut allt hon gör och jag vill ju också vara med.
För dom två gammla gubbarna vill ju sova så länge och
jag vill ha skoj så matte hon är bäst.
Hon fixar så jag har kul hela tiden.
Och vet ni vad !!!?

DET HAR HON MED


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Sicken liten busig tjej hon är! Jättefina bilder när alla 3 ligger i soffan, i N:s rum. Kanske rätt typisk bild, killarna ser lagom trött ut men hon ser bara busig ut. ;)

2009-12-07 @ 22:17:29
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0