Besök hos Gunilla S*Deltas sibirier

På fm i dag åkte jag till Gunilla i Sävar
för att se på hennes hona Jivaras kattungar som föddes igår kväll.
De blev fyra små ungar.Tyvärr så överlevde inte två av dom.
Det är sorgligt när sånt händer.
Trösten är att dom två har det bra nu i katthimmlen
där dom får leka med andra kattänglar.

Det ska bli så roligt att få åka hem till Gunilla med jämna mellanrum
och se hur dom andra två växer och utvecklas.
Jivara var så go med sina ungar och emellanåt så kom hon till mig och prata
och jag fick hålla henne o kramas några gånger.

Jag längtar redan till nästa besök


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du vet att du är välkommen när du vill vännen min! :D Tack för dig och sköt om dig. Pussa katterna och hälsa till familjen. Kram, Gunilla

2009-12-15 @ 21:13:38
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0